Svět marketingu se pohybuje rychlostí světla.
Udržet krok s těmito změnami není pro marketéra na jakékoli úrovni zkušeností vždy snadné. Chcete-li však v rychlém světě marketingu uspět – a udržet si u svého publika pocit relevance – je nezbytné mít před nimi náskok.
Aby pomohl firmám vytvořit špičkové a konkurenceschopné marketingové strategie v roce 2023, provedl blog HubSpot průzkum mezi více než 1 000 globálními marketingovými profesionály – a hovořil s několika odborníky z oboru – a vytvořil tohoto průvodce marketingovými trendy, které je možné si zakládat a které je třeba sledovat v příštím roce.
2. Video marketéři budou udržovat obsah krátký.
3. Sociální média se stanou nástrojem služeb zákazníkům.
4. Více podniků bude využívat SEO pro souběžnou návštěvnost z vyhledávání.
5. Optimalizace pro mobilní zařízení bude ještě důležitější.
6. Více firem bude upřednostňovat společenskou odpovědnost.
7. Zvítězí sladěné marketingové a prodejní týmy.
8. Zážitkový marketing by se mohl vrátit.
9. Inbound marketing zůstane nejlepší praxí pro rostoucí značky.
10. Virtuální realita (VR) a rozšířená realita (AR) zažijí pomalé přijetí v marketingové sféře.
11. Více značek bude testovat nativní reklamy.